3 februari 2011

Bergvik

Idag har jag varit på Bergvik och fixat lite ärenden bl.a. till festen imorgon. Men när jag gick där så ställde jag frågan till mig själv -vad sjuttsingen gör jag här?! Vår lilla Ängel är beräknad att komma på söndag och här tömmer jag all min energi i ett shoppingcenter och bär en massa tunga saker. Jag känner en kille som jobbar på Rapido (matrestaurang) han ville bjuda mig på lunch idag men jag tackade nej och bad om att få fylla på min vattenflaska istället. -Tack så mycket du räddade min dag!!
Slank in på KappAhl och där hittade jag en massa fina, vårkläder!! Men det är inte lätt att prova när man har en gigantisk mage som putar rakt ut. Köpte min första amningsbh samt en rosa stickad kofta med volanger -såååå söt så jag kunde bara inte låta någon annan köpa den :)

Nu ska jag ta en liten siesta innan Ola kommer hem från jobbet. Ha det gott!

Inga kommentarer: