8 februari 2011

+2 dagar

Nu har jag precis kommit hem ifrån att ha varit och kikat igenom bebiskläder från när Ola och Anders var små hemma hos svärmor. Hon hade gått igenom det som hon sparat och tvättat allt med oparfymerat tvättmedel. Det blev en väldigt stor hög med kläder som jag valde att ta med mig hem. Jag har inget emot att sätta begagnade kläder på min bebis, tycker bara det är roligt om klädesplaggen har en historia bakom sig. Som nu när jag vet att denna body, dessa byxor hade Ola när han tultade runt som en liten grabb -charmigt.

Så nu återstår det att sortera upp kläderna i olika storlekshögar så jag kan lägga rätt dom i byrån. Men jag antar att allt inte får plats i vår barnbyrå så jag får nog lägga de största kläderna i garderoben istället. Perfekt jobb för mig att pyssla med under dagarna.

Ha det gott!

Inga kommentarer: