10 februari 2011

+4 dagar

Nu börjar det kännas väldigt konstigt. Förra veckan var jag väldigt trött eftersom jag precis hade slutat jobba och vilade mycket och behövde ledigheten. Men nu när jag har varit hemma i lite drygt 1 vecka så börjar det kännas lite frustrerande. Det känns nästan som jag vore arbetslös och låg hemma och drällde på dagarna. Men den känslan försvinner trots allt väldigt fort när jag börjar göra något, då min kropp genast svarar och berättar att jag inte alls är arbetslös utan jag är höggravid så varva ner lite. Men det är lätt att glömma bort det eftersom jag fortfarande(!!) mår så bra.

Igår var vi på auktion och fyndade faktiskt 2 jättefina saker! Bild kommer senare idag på fynden. Mamma ropade in en ny stor duk från solbacka för 20kr samt en jättefin vit rotting tvättluna för 100kr. -Den blev jag väldigt avis på :) Kul att gå på auktion när det inte bara är gamla saker utan helt nya fräscha oxå. Det visade sig att det var Olas första auktion och han hade lätt kunnat ropa in 10 saker till om inte jag(!!) hade bromsat honom och motfrågat honom vart vi skulle ha just den prytten.

Det är några som gärna vill träffa dig NU!!

Inga kommentarer: