3 februari 2011

fotvård

Gomorron underbara gråa, regniga torsdag! För det är väl torsdag idag?? Herregud jag har bara varit ledig i 3 dagar och jag är redan dagvill :) Men det ser jag som ett gott tecken på att jag verkligen bara har varit ledig dessa dagar.! Idag är det perfekt väder för det som jag måste fixa, nämligen musik till Sylvias överraskningsfest imorgon kväll. Ska bli så spännande och jag hoppas att ingen har försagt sig inför henne då det enda hon vet är att hon ska vara klar 17.15 för då kommer en taxi och hämtar upp henne...!! Och jag är glad över att jag som det ser ut änsålänge kan vara med och fira henne imorgon kväll.

Igår gjorde jag något som jag inte trodde att höggravida i vecka 39 kunde klara av. Jag hade nämligen fotvård på mina egna fötter!!! -imponerande! Så nu har jag sammetslena fötter och lagom långa tånaglar, lagom till min förlossning :) Hade tänkt bett Ola om hjälp annars, för lite fin vill jag ändå vara när jag ska föda barn men nu nådde jag mina fossingar själv!

Nu blir det spotify och musik här hemma på Ängen!

Inga kommentarer: