7 februari 2011

+1 dag

Gomorron kalla måndag!

Igår var det den stora magiska dagen, nämligen 6e februari. Sen i somras så har kanske inte allt, men mycket kretsat kring detta datum. Och magiskt tycker jag det var igår oxå. Det första jag tänkte på när jag slog upp mina blå var att idag är dagen med stort D. Dagen som vi har räknat ner till och längtat så ofantligt mycket till och så helt plötsligt var det 6e februari och min babycounter här på bloggen stod på 0 -skum känsla. :) Nu räknar den upp istället så idag är det 1 dag men nu får man tänka +1 dag istället.

Jag och Ola hade en fin förmiddag ute här hemma tillsammans med katterna innan vi åkte till Hynboholm och busade med Iris. Gissa om hon blev helt salig när vi kom innanför dörren! Blev bjudna på god mat och rullade sen därifrån mot Forshaga och hem till Jennicas glada familj. Glatt överraskade blev vi när alla 3 systrarna Skoglund var i köket -händer inte så ofta då de bor/har bott på olika orter.

Vi köpte Tuva och Melkers gamla bilbarnstol inkl. bas, så nu står den hemma i hallen och bara väntar...!!

Längtar så................................

Inga kommentarer: