23 februari 2011

Paket!

Emilia i skrivande stund.


åhh vad jag älskar att öppna brevlådan och hitta paket däri. Idag när vi kom hem från BVC och en trevlig stund hos farmor och farfar så låg det 3st(!!) paket.


Jag tycker det är mer spännande (och billigare) att handla barnkläder genom tradera för då får jag öppna paket. Istället för att betala och bära hem kläderna i en påse, då försvinner ju mycket av det roliga. Jag har inget emot att det är begagnade kläder som jag sätter på vår Emilia, jag ser bara positiva saker i att handla på tradera. Förutom när jag blev blåst på mitt kantskydd till spjälsängen men det är enda gången jag har råkat ut för något sådant efter 5 ½ års traderande.

Allt detta låg i det stora bruna paketet. Jag bjöd och vann auktionen i lördags när vi var hemma hos gammelfarmor och gammelfarfar så det var en snabb postgång! Kläderna är i strl 62 så de kommer få ligga i byrån ett tag innan vår lilla Emilia kan börja använda dom. Nu har hon bara baskläder som bodies och mjukisbyxor men det ska bli kul att börja klä henne i klänningar oxå, vår lilla Ängel... :)

Kortärmad stickad klänning i en behaglig rosa färg.
Tuff klänning med praktisk body under.

Mys, myskläder!

Mera mys, myskläder!

Otrolig söt klänning i gammaldags stuk.

Allt detta för endast 105kr - Me like tradera... :)

Inga kommentarer: