10 februari 2011

auktionsfynd

Som jag lovade så kommer här bilder på våra 2 auktionsfynd som vi gjorde igår kväll. Först så ropade jag in denna underbara ullfilt. När någon säger ull så tänker jag direkt på kliing, men denna är riktigt mjuk för att vara av ull.


110kr fick jag ge för denna.

Nästa sak som jag lyckades ropa in var dessa 3 underbara glas ljuslyktor. Dom är i olika storlekar och kupan är väldigt stor. Tänkte ha grönt eller rosa färgat grus i dom och sen ett ljus eller så tipsade mamma mig om att jag kan plantera någon liten vårblomma i dom. Så jag får se vad jag hittar på. De föll mig i smaken på en gång där de stod på bordet!


Endast 100kr för dom alla 3!

Detta har jag änsålänge köpt för mina julklappspengar som jag fick av farmor och farfar. Så tack så mycket säger jag än en gång till er!!

Inga kommentarer: