21 februari 2011

10 dagar

Någon som sover gott i pappas famn :)

Idag har Emilia på sig sin Barbapapa tröja som hon har fått av mormor samt de hemstickade Converse skorna från farmor. Syrran undrade om vi inte hade några rosa kläder med tanke på att jag älskar rosa och att det blev en tjej. I Emilias garderob finns det nog mest svarta och vita kläder för tillfället då jag satsade på neutrala färger innan vi visste vilket kön det skulle bli. Men när hon växer i nästa storlek så kommer det förändras och hon kommer bli en mer färgglad tjej :) Tänk vad fint det är med en tunika eller klänning ihop med strumpbyxor med volanger på rumpan. Det och mycket mysdressar är något jag kommer klä min tjej med, det ska vara mjukt och skönt!!



Idag har det varit en äkta soft hemmadag för hela familjen. Vi har gått igenom viktiga papper och fått lite sånt tråkjobb gjort. Sen har jag bakat Idas kanongoda kladdkakemuffins. Ska smaka på en när Ullared serien drar igång kl 20 -få se om jag oxå lyckas med att få dom sådär härligt kladdiga och goa...

Inga kommentarer: