5 februari 2011

En dag kvar..!!!

Vad mysigt det är med kompisar som bara ringer och frågar:
Hej! Vart är du??!
Eller vänner som messar och frågar om det har blivit någon bebis ännu.
Det måste ju betyda att det är många som har mig och min kära mage i tankarna de här dagarna. Att jag inte har varit synlig på nätet sen igår förmiddags ökar ju oxå misstankarna :)

Men som jag känner idag så kommer det dröja länge, läääänge innan vår lilla Ängel bestämmer sig för att komma ut. Jag mår som vanligt -väldigt bra!! Men jag är även medveten om att värkarna kan komma hux flux och sen kan det gå fort. Så de senaste dagarna samt kommande dagarna måste Ola ha med sig mobilen vart han än går och ringer jag så måste han svara även om han sitter i ett möte. Alkohol är helt förbjudet här hemma och på översta hyllan i kylskåpet väntar lite proviant att bli nerpackad inför kommande förlossning. Så jag tror att jag har läget under kontroll. :)

Igår kväll hade vi ett överrasknings födelsedagskalas för min kollega Sylvia. Kvällen var väldigt lyckad med mycket skratt och prat samt kramar. Känns konstigt att jag inte kommer träffa mina kollegor på måndag men å andra vis, skönt för mig och min mage. Idag har jag och svärmor varit iväg och gjort ansiktsbehandling samt ryggmassage. Med andra ord vi har verkligen haft en må gott dag tillsammans -mysigt!

Inga kommentarer: