29 september 2010

höstmörker

Nu vet jag varför det sitter en lampa på gräsklipparen och jag ska längre inte tycka det är fånigt... För ikväll när jag klippte så var jag tvugnen att tända den och jag är nu tacksam över att det fanns en lampa. Annars hade nog risken varit stor att jag hoppat över vissa gräsremsor och/eller att jag hade kört dubbla gånger på samma sträcka.

Hoppas nu bara att detta var den absoluta sista gången vi behövde klippa gräset för i år. Ser fram emot att göra det till sommaren istället... Men då vet jag vad jag önskar mig -servostyrning på den!! För jises vad tungt det blir åt särskild vänster axel och arm. Och sen skulle jag vilja ha en sådan där kula som sitter på alla chaffisrattar så jag kaxigt kan styra med bara några fingrar samtidigt som jag poppar musik i mina peltor hörselkåpor :)

Fixar nu iordning matlådor till min kära sambo och jag hoppas jag är klar till kl 20 då arga snickaren börjar!!! jippie, eller vad säger du Robert?! :)

Inga kommentarer: