24 september 2010

En underbar överraskning!


Vill visa vad som stod på köksbordet när jag kom hem igår efter jobbet. En otroligt höstlig blombukett samt ett sött vitt hjärta och ett kort. Det var en stooor överraskning för mig då vi åkte samtidigt till jobbet på morgonen och jag kom hem först. Det har varit tufft en tid tillbaka. Att vara gravid framkallar känslor och tankar som man normalt inte går och bär på. Sen att både jag och min sambo har haft mycket att göra på jobbet och kvällarna och bara gått om varandra har ju inte bättrat på situationen. Därför blev jag väldigt glad över denna överraskning samt orden i kortet gick rakt in i hjärtat mitt!




Nu är det äntligen helg och vi ska njuta tillsammans av en lång och avkopplande helg på annan ort. Denna fredag är sååå efterlängtad och det ska bli så skönt att släppa allt och bara vara.

Önskar alla en lika underbar ledighet!

Inga kommentarer: