1 september 2010

Jag kommer ihåg vad jag sa till Ola i söndags kväll när vi låg i sängen -Jag önskade att det vore onsdag kväll nu och att de kommande dagarna redan är pasé. Och nu äntligen kan jag säga att det ÄR onsdag kväll (eftermiddag iaf) och jag har överlevt måndag, tisdag och onsdagen. Varje minut har varit schemalagd från det klockan har ringt på morgonen så det ska bli riktigt spännande å se vad som finns i kylskåpet till kvällsmaten ikväll. Jag har nämligen inte öppnat den dörren sen i måndags morse när jag åt frukost hemma... Det säger ganska mycket tycker jag...

Nu har jag slängt upp fötterna i soffan och surfar runt lite för att ta det lite lugnt efter jobbet. Det känns redan i kroppen att jag har blivit tyngre och jag blir andfådd för minsta lilla. Bara att gå uppför trappan till övervåningen får min puls att stiga. Det känns riktigt hemskt men eftersom min blodvolym har ökat i kroppen så jobbar även hjärtat mer så det är helt normalt. Men det känns som om jag har noll kondis :)

Sen ska jag bege mig ut och rensa klart i rabatten för jag har fått en massa perenner som måste ner i jorden ikväll av mamma! Det ska grävas upp plantor och sättas ner nya -rabattförvandlingen är i full gång och det kan ju inte bli värre än det har varit i sommar iaf!!

Inga kommentarer: