28 september 2010

spjälsäng

Vårt blivande barnrum håller på och tömmas på saker jag har samlat på mig genom åren. Tanken är att det ska bli tomt typ innan jul så vi kan måla och tapetsera klart så som vi vill ha det. Och just nu går det lite trögt. Har en massa tavlor och ramar som jag inte bara vill slänga men jag har ingenstans att hänga upp dom på -vad gör man då??!

Ikväll ska jag iallafall till Grums och köpa en spjälsäng!! Det är exakt en sådan som jag har spanat in och vill ha och nu imorse såg jag den på blocket för under halva priset. Perffa men nu går mina tankar om jag verkligen får plats med den i min bil??! :)
Blocket är väldigt bra att ha och hittar man inte vad man söker efter där så finner man det säkert på tradera istället. Vad dyrt allt skulle bli om de sidorna inte fanns.

Inga kommentarer: