1 september 2010

Är så glad!


Jag mår så bra!! Äntligen kan jag säga det efter flera veckor av illamående, trötthet, lite lätt depression men nu finally kan jag börja njuta av min graviditet!! Sen jag blev gravid tar jag inte för givet att jag mår bra varje morgon jag vaknar utan det har varit tuffa veckor som lätt har lett till negativa tankar. Men nu känner jag en stor skillnad. Visst är jag lite tröttare än vanligt, har lätt molvärk i magen men det är saker jag kan ta när jag har haft det värre... Ofta så klagar man över vad dåligt man mår eller vad jobbigt man har det men detta ska inte bli ett klagoinlägg utan ett glädjeinlägg ifrån mig!!!

Här kommer dessutom utlovade magbilder på mig. Idag går jag in i v. 17 och ni kanske förstår att jag inte får igen mina byxor längre, tacka vet jag leggings!! :)





Kram på er och ha en bra dag!

Inga kommentarer: