13 september 2010

Helgrensning

Jepp i helgen har vi inte varit utanför Ängen utan vi har hållt oss hemma och rensat bland saker och fixat en massa to dos. Riktigt härligt med en äkta hemmahelg, känns som det var längesen jag/vi hade en sådan. På lördag morron gjorde vi iaf en helg to do lista och alla sakerna blev avprickade förutom en som jag har tänkt sätta Ola på ikväll.. :)

Så idag är min bil full med skräp och återvinningsaker som ska slängas -härligt, härligt sånt tycker jag om. Det känns befriande att gå igenom ställen och rensa, kategorisera, flytta om, ja vad nu som behövs göras. Jag har flyttat mina kläder ifrån kommande barnrummet och in i garderoben i vårt sovrum så nu står det en helt tom garderob där! *Me like*

Neee dags att vara lite kreativ och ordna upp lite saker här på avdelningen. Idag och imöra har vi stängt på förskolan för planering och nu äntligen är vi klara med den tunga biten, skriva våra mål för verksamheten. Nu är det roliga kvar -förändra och förnya...!!

Inga kommentarer: