14 september 2010

Mariebergsskogen

Visst låter det roligt med en heldag i Mariebergsskogen med alla kollegor i Nor skolområde planerad av mr Sjöqvist. På programmet nämns bl.a. Yoga, boule, kajakpaddling, gummibandsträning, lunch. Kul att få göra något annat ilag med arbetskamraterna!
Men så vaknar jag och tittar ut genom fönstret och vart är den blåa himlen, som lyste så härligt igår?! Istället får vi regn, blåst samt en igentät grå himmel, det går inte ens att ana solen bakom molnen. Why, why en dag som denna??!!!! Då känns det inget lockande alls att vara ute i regnkläder och småhuttra :(

Vi får göra det bästa av situationen och jag har laddat mig med underställ, lager 2 tröja samt en collegetröja över det. Keps och gummistövlar, vacker är jag inte men jag vill inte bli blöt och frysa..

Kram på er!!

Har lagt undan mattan till dig, Kattis! :)

Inga kommentarer: