11 september 2010

Försäljning av stuff

Då vårt extrarum snart ska börja sin förvandling till ett barnrum så måste jag göra av med lite saker först... Från och med nästa år så kommer jag inte ha något tradera rum som jag har haft lyckan att ha de senaste 3 åren :)
Kanske ett tecken på att det är dags att flytta till större??! thi hi ohh nej då alla som har hjälpt oss med flyttlass hit och dit behöver inte bli oroliga, våra 149 kvm räcker gott och väl nu till mig och Ola och det kommer det även göra när vi blir 3!

Provar och ser om någon av mina kompisar vill fynda lite IKEA möbler innan jag gör en blocket annons..

Tavlan Vilshult nypris 599kr jag vill ha 300kr för den
Bredd: 140 cm
Höjd: 100 cm



Malm ek byrå med 6 lådor, som ny. Nypris 1295kr jag vill ha 700kr.
Bredd: 80 cm
Djup: 48 cm
Höjd: 123 cm

Fräsch matta, strl 195 x 138 cm
Nypris 598kr och jag vill ha 150kr för den.
SÅLD!

2st Benno dvd pelare i ek. Nypris 349kr och jag vill ha 150kr/styck för dom.


Lägg en kommentar till inlägget eller maila mig på lindis_81@yahoo.com om ni är intresserade av något.

Inga kommentarer: