25 september 2010

Efterlyses: En ny navel! Jag har nämligen tappat bort min navel. Jag har alltid haft en lagom djup navel och i gropen har mitt piercingsmycke legat. Men nu har jag upptäckt att jag inte längre har någon grop -det är något innanför som har tryckt ut den...! :) Jätteskum känsla att inte ha någon navel att pilla i... :)

Jag hoppas att jag kan ha kvar min piercing långt in i graviditeten för jag vill inte göra om det! Jag måste ju ta ut den om det börjar göra ont men då ska jag försöka trycka tillbaka den så fort jag bara kan. Jag förstår fortfarande inte att Jag, Linda har gått igenom piercingproceduren med tanke på hur spruträdd jag e! Men det var mycket tack vare min kompis, Marie som då skulle till Eddies i Haga och titta på tatueringar som jag började prata om piercing och vips så hade de en ledig tid samma dag. På den vägen är det... Sen att jag svimmade i en klädaffär när all spänning runnit ur min kropp är en annan historia :)

Inga kommentarer: