31 augusti 2010

Barnvagn

Nu har vi blivit med barnvagn!! Jag vet att jag i förra inlägget skrev att jag inte försöker köpa så mycket så här i början av graviditeten till bebisen, men det vore idiotiskt att tacka nej till ett prisvärt och bra köp. Så igår efter jobbet stack vi iväg upp till Torsby för att kika på en Emmaljunga duo kombi som jag hux flux såg på blocket i söndags kväll.

Den var lika fin i verkligheten och både jag och Ola kände att det är denna vagn som vi kommer köra vår bebis i! Åkpåse, vinteråkpåse, paraply, sitt - resp. liggdel, myggnät, regnskydd, skötväska allt det medföljde till en billig penning. Så sen var det nästa äventyr -får vi in den i bilen??!! Men det var inga problem men sen var det typ fullt oxå :)

Så nu står det en barnvagn hemma hos oss i hallen -myskokänsla.....! :)

Hemma trötta kl 22 och för mig var det bara att stupa i säng för imorse ringde kl. 04.55 och det kommer bli sent, seeent innan jag är hemma idag. Ola skulle arbeta vidare några timmar så han kom i säng vid 02 inatt. Tufft att ligga på topp ;)

Kram!

Inga kommentarer: