26 augusti 2010

weird dröm

Ja inatt drömde jag verkligen något konstigt.. Jag var ensam på BVC och skulle lämna något slags prov. När en kille/äldre man på andra sidan disken tar upp en tidning och läser högt en artikel om en stackars mamma som födde ett barn som var 68 cm lång och vägde X antal kilon. Vet inte vart jag fick min sturskhet ifrån men då lutade jag mig över disken -hävde mig rättare sagt kommer jag ihåg och skrek irriterat åt honom. -Om det hade varit en kille som hade fött den stora bebisen så hade du aldrig skrattat åt situationen utan tyckt lite mer synd om honom. Det är riktigt synd att inte killar föder barn för då skulle du aldrig ha några, din fegis.

Antar att förlossningsprogrammet på 5;an sätter igång lite tankar....

Nu hög tid att åka till jobbet... Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer: