18 augusti 2010

underskatta aldrig en dusch!

Igår låg jag i sängen nästan hela dagen med undantag av få korta besök utanför sovrummet. Idag däremot tänkte jag åstadkomma lite här hemma. Jag vaknade av att en granne var ute och sladdade vägen men då hade jag sovit i 12h och var utsövd så det var bara bra att jag vaknade till :). Nu har jag och Samurai ätit frukost så nu tänkte jag ta en välbehövlig dusch!!

I helgen var vi tvugna att klippa gräset två gånger efter varandra och hade vi inte klippt då så hade nog grannen kommit med slåttermaskinen och trott att det var dags att slå höet -så högt var det.. Men nu har vi gräsränder som ligger och kväver det nya gräset så jag ska försöka gå ut och börja kratta lite. Om jag tar lite i taget så borde jag orka, tycker jag..

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: