4 augusti 2010

I måndags överraskade vi syrran på Örebro tågstation. Hon hade ingen aning om att vi hade planerat att hämta upp henne där med bil. Själv var hon väldigt stressad då hon endast hade 10min innan hennes buss skulle gå och jag förstår henne för med de 3 stora väskorna rör man sig varken smidigt eller fort framåt. Så jag tror eller vet rättare sagt att hon blev väldigt glad när hon såg oss!

igår var syrran och mamma förbi hemma hos oss. Det blev en rundvandring i trädgården samt inne då det är första gången hon är här. Hon skulle aldrig våga bo här själv som hon sa när mörkret kommer och det bara är hästar runtomkring men hon förstod att detta är min dröm då jag alltid har gillat landet och hästar. Hon hade med sig en mängd presenter till oss som vi blev väldigt glada över!!! :) -tack sis!
Bl.a. detta vackra vaniljdoftande ljuset där det står:


Sisters
sisters are for sharing
tears, hopes and fears. She is
your heart, soul and a part of
all of your favorite memorys
that you keep close to your
heart. The bond between
sisters can never be broken...


Inga kommentarer: