29 augusti 2010

me like tradera!!

Det går i vågor hur mycket jag surfar på tradera.com, i helgen däremot har det varit mycket Laban surfning på tradera. Vilket har lyckligtvis resulterat i 2 fynd!!

Igår lördag ropade jag in en röd sådan här mössa till fyndpris!

Tycker de e så söta med knutarna...

För bara några minuter sedan så ropade jag in en musikmobil att hänga på spjälsängen oxå den till ett fyndpris. Och det bästa av allt var att hon bor i Karlstad så jag kan hämta den = ingen frakt.



Annars har jag inte köpt så mycket eller förberett heller för den delen här hemma för vår kommande familjemedlem. Jag har i bakhuvudet att allt kan hända och har vi lyckan med oss så blir vi 3 i februari..!

Ett till projekt som jag har nu framöver är att måla min svärfars gamla barngungstol vit som jag hämtade hem idag!! Det är tänkt att den ska stå i barnrummet, jättefin är den och den kommer passa in alldeles ypperligt! Nu är jag på jakt efter en barnbyrå, den får gärna vara gammal så jag kan göra iordning den. Någon som har en som bara står och tar plats eller som vill sälja sin??!

Inga kommentarer: