17 augusti 2010

detoxkur

Ja inte visste jag att det fanns så mycket mat och vätska i kroppen men nu har jag iaf gått igenom en superduper detoxkur och renat hela kroppen. Så nu ska jag starta en hälsosam höst med endast blåbärsoppa, pippikex och te! Om det är någon som blir intresserad av att gå igenom samma kur som jag har gjort så googla på magsjuka så får ni nog tips...

Kände mig allmänt illamående och trött igår när jag mötte Ola på Bergvik men jag skyllde på första arbetsdagen på länge. Han var oxå trött så det måste ju vara så.. Men då soffan och en god ciabatta macka inte räckte när jag kom hem så gick jag på toa och sen förstod jag.... *urk* Sen var det som att ha dragit ur proppen för jag tömde mig flera gånger på toa och sen spydde jag som en gris igår kväll. Nu håller jag bara tummarna för att Ola ska klara sig eller så kan han få det imöra (om han nu måste få det) när jag förhoppningsvis är på benen igen och kan serva honom.

Känner mig hungrig iaf och det är ett friskhetstecken!! Så jag har ätit en macka, tyvärr så hade vi bara grovt bröd så jag får se hur magen klarar av det. Så nu ligger jag här framför datorn och bara väntar på om något ska hända eller om jag får behålla den mackan?!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: