21 augusti 2010

Tack alla goa!

Tack så hemskt mycket för era goa kommentarer, de värmer inombords! De flesta av mina arbetskamrater har kommenterat att de har anat något länge hur de nu kunde det??!!! Jag är lika förbryllad varje gång någon säger så... Men jag har väl pratat mer bebisprat, varit ovanligt trött, är i den åldern(?!) och Ola och jag känns så rätt.

Igår åkte jag till Hynboholm efter en snabbsväng hos Kattis efter jobbet. Jag önskar så att min kära syster skulle flytta hem igen då det är så vansinnigt kul att umgås och prata nostalgi minnen med henne. Eller bara kunna se en film ihop vilken kväll som helst... Det var längesen som jag har skrattat så mycket som jag gjorde igår i Hynbo! Senare idag ska vi till Hynboholm igen och äta mat som syrran har lagat, spännande.

Lite senare kommer jag nog lägga upp en magbild på mig och min "stora" mage men först måste vi städa. Imöra ska vi ha kalas här hemma för Olas moster som fyller år på måndag. Dags att sätta på stereon och städa med andra ord :)

Inga kommentarer: