9 augusti 2010

En dag med hund...

Idag är jag och Ola hundvakt åt Iris då mamma, pappa och syrran tog färjan över till Sandefjord. Jag är inge förtjust i att åka färja tycker det är lite läskigt. Det är rätt konstigt då jag inte har några som helst problem med att åka en vanlig "liten" båt i höga vågor och med fart. Jag är ju säkrare i en färja ute på öppet hav i jämförelse med en pluttebåt på öppet hav.

Men jag tror vi alla är rätt nöjda med dagen än så länge! Direkt efter frukosten gick vi upp på berget med en äventyrlig Iris för att leta efter ett konstverk skapat av våra båda föräldrar förra året. Men det enda vi hittade var detta romantiska meddelande

Är det något ni känner igen, Eva och Göran??




Lite utsiktsbilder från berget ovanför vår sommarstuga.

Sen har dagen avlöst sig med fler promenader, boll lek och ytterligare boll lek. Nu är det vila för tillfället i typ 5 sek innan en viss vovve blir rastlös igen.

Inga kommentarer: