5 augusti 2010

money money money

Vilken glad överraskning jag fick när jag loggade in på mitt lönekonto inne på nordea.se !! :) Återbäringen hade tydligen svischat in helt utan min vetskap och fördubblat mitt saldo. -thank you (tänk på: ekorren som åker upp i Plutos svans på jul)
Det kom alldeles lagom innan vi åker iväg på en veckas semester på västkusten.

Mina förväntningar på kusten denna gång är:
- Salt lukt
- Mås skrik
- Vinden i håret när jag åker båt
- Meta makrill
- Lägga i krabbnät
- Äta rökt nyfångad makrill
- Koka musslor och äta på altanen
- Kika på svärfars/pappas stenverk
-Mysa på en brygga inne i Strömstad
- Köpa 2 klänningar

När jag läser igenom listan så vet jag att det svåraste blir att klara av sista punkten då jag inte är så himlans förtjust i att gå i affärer... Men enligt mig så är de andra punkterna ett måste med kusten och jag är lyckligt lottad som har möjlighet att göra allt det.

Ha det gott!

Inga kommentarer: