1 oktober 2010

Frukost, Salt

För tillfället sitter jag och njuter en lugn frukost i tystnaden hemma. Om jag inte räknar med helgfrukostnarna så är det ungefär 1 eller 2 gånger i veckan som jag äter hemma, de andra dagarna är jag redan på jobbet. Så den här stunden är lyx för mig och det är så himlans mysigt att sitta hemma och äta det jag själv har handlat hem till frukost. Nästa år kommer jag nog känna annorlunda då jag varje dag kommer äta hemma... Det är mycket som kommer ändra sig och bli en stor skillnad nästa år. Men jag ser fram emot år 2011 väldigt mycket! Senast imorse när jag nyvaken låg i sängen målade jag upp en bild framför mig om hur det skulle vara att ligga så här i sängen med sitt lilla mirakel bredvid sig. Åhhh ibland längtar jag så mycket och vill att det ska vara februari månad samtidigt som vissa stunder så njuter jag dagen och vill stanna tiden lite.. :)

Igår kväll var jag och min kära sambo på bio!! Det var så längesen vi såg en film, flera veckor sedan så jag såg verkligen fram emot att bara sjunka ner i en stol och se en riktig actionfilm. Vi valde Salt med Angelina Jolie. Och jag/vi kan varmt rekommendera den, den var riktigt bra med mycket action samt en snygg vridning på storyn i slutet. -Sevärd!

Inga kommentarer: