27 oktober 2010

Sitter hemma i soffan och lyssnar på smattret mot vindrutan -mys! Vilket äkta höstväder det har varit idag och jag gillar att kunna sitta inne och mysa. Idag på jobbet har vi målat spöken då det snart är halloween. Innan jag träffade Ola hade jag jämt halloween fester hemma i min lägenhet på Kvarnberget med full utstyrsel samt spöklägenhet -det var tider det.... :)

Vill visa vad som låg i vår brevlåda idag:


Självklart kläder ifrån Tradera och dessa ser inte ens använda ut. Är ju mycket så i de små storlekarna, kläderna slits ju inte ut utan de blir för små istället. Det är 2 bodies, ett par byxor samt 1 tröja med knappar fram.

Snart kommer Ola hem ifrån sin tripp till Alingsås där han har hämtat sin nya bil!! Ska bli jättespännande att äntligen få se den IRL då jag bara har sett lite kort på skönheten. Känns väldigt konstigt att Ola numera kommer köra en V70 kombi och inte någon sportbil som han har haft sen vi träffades för 5 år sedan. Men innerst inne ska det bli skönt med en kombi och särskilt nu när vi ska bli 3 i familjen. Snart är det inte bara jag och Ola utan vi blir en familj -känns så overkligt. Undra när jag kommer vakna upp och inse detta??!! Ibland är jag inne i ett lyckorus och bara känner glädje medan jag andra dagar tvekar och undrar om det känns bra. Så för min del är det väldigt bra att det tar 9 månader för att bli mamma. Att bilda familj innebär så mycket känslomässigt som bara måste få ta sin tid.

Inga kommentarer: