17 oktober 2010

Ytterligare en skön ledig dag -precis vad jag behöver just nu känner jag. Idag har vi haft en elektriker på besök som har hjälpt oss och installerat en timer till ytterbelysningen. Så nu äntligen är det slut på mörka dagar när vi kommer hem från jobbet. Under tiden tog jag tag i min nya "rabatt" vid stenarna i trädgården så nu är den äntligen klar. Började ju på den när syrran var hemma i mitten av augusti och när jag och Ola var i Strömstad senast tog vi med oss en massa fina stora stenar som nu ligger som prydnad. Sen tog vi tag i löven. Igår krattade jag ihop alla pillöven till högar men jag orkade inte köra bort dom så det hjälpte Ola mig med idag. Jag får lätt en illamående, obehaglig känsla när jag böjer mig ner, antar att det är något i vägen...

Kände att det var högtid att byta ut lite dukar och förnya inför hösten. Bytte i köket samt på matsalsbordet. Det gör så mycket och känns genast så mycket fräshare!

Så här blev resultatet i vardagsrummet.

BTW Ola har köpt bil som ska hämtas hos bilhandlaren om 2 veckor!! Så nu är det slut på billetandet och vi kan återgå till att bara leta efter en liten byrå på blocket. :)

Inga kommentarer: