8 oktober 2010

Me like tradera


Titta vad jag fyndade på tradera, ett laban påslakanset!! Men jag ska inte bädda spjälsängen än men jag är glad att jag hittade det påslakanet som jag var ute efter till ett bra pris. När jag får hem det ska jag tvätta det och lägga in det i garderoben så länge -lyckliga jag! Det är smidigt att köpa lite då och lite då till bebisen för då behöver det inte bli så fasligt mycket den sista månaden. Däremot köper jag inte så mycket till mig själv längre. Nya kläder är inte lika kul längre då magen växer med en väldans fart. Det är nog därför som jag har börjat känna av magen denna veckan. Det spänner så jag tror den ska spricka, jag har aldrig haft en sån här hård mage. Jag är van en mjuk och gosig men nu är den uppblåst till max. Jag smörjer med babyolja och hoppas det hjälper för att hålla den mjuk och för att undvika få bristningar.

Idag är det fredag, fredag, fredag och det känns väldigt bra! Ikväll ska vi mysa med en rejäl skål fruktsallad framför idol. Det har blivit lite som en traditon hos oss -fruktsallad på fredagarna framför tvn. Otroligt gott och samtidigt så nyttigt -en riktig vitaminbomb!!
Njut av den fina höstdagen och krama om de du tycker om!!

Inga kommentarer: