6 oktober 2010

onyttigt gott

Idag efter jobbet åkte jag till Maxi för att handla lite mat, ett nödvändigt måste... Sen på väg hem i bilen gjorde jag något som jag aldrig, aldrig har gjort förut. Till mitt försvar kan jag börja med att tillägga att jag inte har mått sådär jättebra i eftermiddag. Har känt mig trött, lite sliten och magen har stränat. Så när jag gick på Maxi så unnade jag mig en påse lantchips (som händer väldigt sällan, trots att Linda är galet förtjust i chips) Men så i bilen så öppnade(!!) jag den och började äta direkt ur påsen redan på hemvägen. Det har jag nevers ever gjort och det kändes väldigt onyttigt men för stunden så var det behövligt...

Nu har jag landat hemma i soffan för att sträcka ut kroppen, magen lite samtidigt som jag tittar in i brasan. Det är så rogivande och mysigt att tända en brasa och särskilt efter den här kalla, stormiga onsdag.

Kram!

Inga kommentarer: