5 oktober 2010

Fotografering

Jepp imöra är det dags för årets traditionella fotografering på jobbet. Och jag kommer ihåg hur pirrigt det kändes när jag var yngre och gick i skolan när det var dags för å ta skolbilden och lite är väl känslan kvar. Jag tänker lite extra vad jag ska ha på mig imorgon, funderar om jag ska ha lugg eller spännen -ja såna val som jag normalt beslutar omedvetet på morgonen sitter jag och funderar på nu. Kortet som tas imorgon ska ju trots allt hänga i hallen på jobbet i 1 år samt att jag kommer finnas med på våra barns gruppfoto som fröken Linda.

Ikväll är Ola i Stodene och tvättar bilen utvändigt. Sen är allt klart inför lördag då det kommer en eventuell köpare för att titta på volvon. Så håll tummarna för oss att han gillar det han ser och köper bilen. Annars kommer vi ligga lågt och invänta våren/sommaren för innan dess behöver vi ju egentligen ingen kombi bil. Så ikväll blev det kvällsmat a´la Linda! Nämligen 2 äggmackor med yoghurt *smarrigt!*

Njut tisdags kvällen!

Inga kommentarer: