20 oktober 2010

Häftigt!

Vilken häftig känsla!! För bara en liten stund sen så såg jag hur det sparkade till i magen. Förut har jag bara känt sparkarna/boxningarna men den här gången lyckades jag se den. Det är lite skumt att inne i min mage bor det någon just nu, någon som växer och blir bara större. Jag är så grymt nyfiken på om det blir en tjej eller kille men jag e samtidigt glad att vi inte tog reda på det vid ultraljudet. Visst saker och ting hade varit smidigare om vi visste vilket kön det blir men samtidigt så är det ju den spänningen som jag går och njuter av just nu. Och vad gör det om det blir en tjej och hon får blåa tossor på fötterna??

Igår vann jag 2 auktioner på tradera innehållande babykläder i storlek 56. Insåg i helgen att vi inte hade några så små kläder i den första storleken men nu så finns det. Fyndade 4 par byxor, 2 långärmade tröjor samt en kortärmad body! Sen fick vi en jättefin body strl 56 av Jennica igår kväll! Det är så mysigt att köpa/få bebiskläder, de är så små och otroligt läckra :)

Idag har jag fått 2 kommentarer på jobbet om att nu tycker jag allt att din mage har växt väldigt mycket på sistonde. Och dt måste jag instämma i, det har hänt otroligt mycket så jag t o m hajjar till när jag ser mig själv naken i spegeln. Dt är ju min kropp men ändå inte... Tänkte se om jag hinner slänga in en magbild på mig själv ikväll innan vi ska iväg och fika med några kompisar.

Ha det gott!!

Inga kommentarer: