15 oktober 2010

Helg!

Fredag, fredag underbara fredag!! Den här veckan har gått sååå fort med något att göra varje kväll efter jobbet. Alltid roligt att umgås men det tar på krafterna vilket jag har känt idag. Jag hade sovvilan efter maten med barnen och idag somnade jag. Egentligen är det konstigt att jag inte somnar oftare då jag ligger på en madrass under en filt och lyssnar på barnens rofyllda andetag samtidigt som lite lugn musik spelas. Men så idag slumrade jag till och tog en liten powernap på 10 min -välbehövligt.

Nu har jag fixat kvällsmyset som ikväll blir dip med tacosmak och ett helt gäng med grönsaker. Nu ska jag klä mig ordentligt och gå ut för att jaga lite löv. Med flera träd i trädgården så blir det väldigt mycket, men det är så härligt väder ute så det ska bara bli skönt att komma ut.

Njut fredagen och krama om de du älskar och som du har i närheten!

Inga kommentarer: