4 februari 2010

Bil vs Tjej

Wiiieeehhhh vad härligt det kändes när jag åkte hem idag och Inte behövde sätta på helljuset -grymt vilken känsla att nu märks det så tydligt att det blir ljusare ute även vid 17 tiden! tjooohooo vi går mot våren och underbara snödropp :)

Imorse när jag var vid Härtzöga på väg mot jobbet så satte jag på vindrutetorkarna och plötsligt hörde jag en smäll. Det var ena torkarbladet som åkte mot rutan och la sig i fickan mellan rutan och motorhuven -lös. Vad göra?! Stannar jag så kan jag ändå inte sätta fast det igen så det var bara att fortsätta köra. Självklart var det torkarbladet på förarsidan som sprätte loss så min körstil var inte så ergonomisk riktig. Fick luta mig mot passagerarsidan för att kunna se ut genom fönstret, då det både snöade och var otroligt dimmigt. Usch det var inte så trevligt. Tack vare snälla Gunnar på jobbet så kunde jag åka hem bekvämt tillbaka lutad i min bil då torkarbladet låg kvar och han kunde sätta fast det igen!!!

Nu ska jag tradera lite :)

Inga kommentarer: