21 februari 2010

Gardiner

Här hemma händer det inte mycket, vilket är typiskt en söndag. Men vi har båda varit ute och skottat fram både soptunnan och brevlådan så nu borde brevbärarn vara glad imorgon. Sen tog vi en promenix i det härliga vädret. Jag tillhör nog den lilla skaran som fortfarande njuter av all den snö som har kommit. Så länge det är februari så får det snöa men när väl mars tågar in så vill jag ha mer takdropp och fågelkvitter. Mars = vårmånad för mig!

Jag har fållat upp mina sovrumsgardiner och det var inte det lättaste må jag tillägga... Det är himlans tur att jag inte är född perfektionist utan att det duger. Att fålla upp vita, skira bomullsgardiner är inte det lättaste om man vill få det att se bra ut.

Njut dagen imorgon startar ännu en ny arbetsvecka...

Inga kommentarer: