23 februari 2010

Love paket

När jag kom hem idag så låg det 3(!!) paket i brevlådan och väntade på mig. Jag älskar att få paket i brevlådan och annars oxå :)


Den här gången visste jag vad som låg där i men det är ändå kul att öppna dom. Se om sakerna är lika fina som i mina tankar.... Det här är resultatet från förra tisdagens tradera shopping. Jag brukar inte handla så ofta på tradera (säljer mest) men ibland när jag surfar runt så fastnar jag och det blir sällan dyrt...

Det var dom här annorlunda leggingsen. Visst ser de annorlunda och roliga ut med text på högra benet.

Sen var det de här otroligt fina örhängena i en härlig turkos färg. Svårt att få rätt färg genom kameran.

Det tredje paketet innehöll pengar till mig för en vara jag har sålt på just tradera. Men jag väntar ytterligare på ett paket, det borde komma imorgon och innehålla en brun Mary Kay väska. Still waiting :)

Inga kommentarer: