17 februari 2010

Eva: Min kära katt, jepp i detta sammanhang så är Samurai bara min katt... Han väckte mig i söndags efter 8 och jag blev så otroligt irriterad på honom så jag kunde inte slappna av och somna om. Däremot ville jag inte väcka Ola så jag tog med mitt täcke och la mig i soffan och då blev Samurai nöjd när det äntligen hände något i huset. Ola ligger före mig i SAW filmerna så jag vill komma ikapp och en förmiddag när solen lyser ute är perfekt för att se SAW filmer :) Men det är verkligen inte en Eva film... :)

Jag har börjat samåka med en kompis som jobbar på grannavdelningen och hon bor inne i Viken. Så då kan Ola åka med mig in till stan, vilket är perfekt. Men igår hade jag en lååång tisdag (7.30-19) och för Ola blev det verkligen en låång arbetsdag. Det positiva i det hela är att det blev möe flex för honom, man ska alltid se det positiva eller hur?!!

Inga kommentarer: