19 februari 2010

Usch idag har det verkligen blåst ISvindar och jag var jättefrusen när jag och Ola kom hem. Så frusen så det fick bli en varma koppen och en makrill macka under filten i soffan. Jag har haft ont i halsen idag på jobbet samt varit allmänt frusen men nu börjar jag känna mig reko igen efter en liten tupplur samt fortfarande läge under filten :) Och efter 2 stora skålar med saftig fruktsallad så fick min kropp en välbehövlig redig energikick. Vill inte bli sjuk nu.

Idag efter jobbet åkte jag till vägverket och tog nytt kort till körkortet -jepp så gammal är jag att jag måste förnya mitt körkort... Sen iväg till Hagalund och köpte en vit spegel som jag hittade på blocket tidigare idag. Den fick följa med oss hem och imorgon ska den upp i hallen ovanför vår vita bänk. Äntligen hittade jag en vit spegel med bred ram samt till fyndpris -i like!

Eva: Det är på jobbet det kilar möss. Här hemma vågar de sig bara vara på tomten, en stund till iaf. :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: