10 februari 2010

Jepp nu har jag klippt lugg! Det är inget spontanklipp utan jag har haft det i tankarna ända sen förra vintern men så igår tog jag modet till mig. Har tittat på gamla skolkort och jag har typ likadan frisyr på alla korten, vilket känns väldigt tråkigt. Kände att det var dags för en förändring och få bort långt hår + lång lugg Linda och nu är det istället kortare hår med uppklippta längder + Lugg Linda :)
På jobbet frågade jättemånga om jag hade färgat håret mörkt för jag var så annorlunda. thi hi men det har jag inte gjort (ska göra det i em) utan jag har en lugg i ansiktet istället!! Våran städerska trodde det var en vikarie som satt i soffan när hon gick förbi, vad mycket det gör med en liten (stor tycker jag) förändring.
Det känns väldigt ovant och när jag går förbi en spegel så kikar jag och konstaterar att luggen ligger som den ska :)

Får se om jag lägger in ett kort här på bloggen senare...

Ha en underbar onsdag. Hos mig har vi målat snögubbar och klistrat stenar som knappar och sen klistrat in deras kort som ansikte, blev riktigt annorlunda snögubbar -roligt!

*KRAM*

Inga kommentarer: