8 februari 2010

Klickat hem!

Nu har jag webbshoppat lite och jag hoppas prylarna är lika fina i verkligheten som på bild!!

Det är den nedersta vedkorgen modell stor som jag har klickat hem. Den är gjord av återvunnet gummi. Idag har vi vår dyrbara ved i en banankartong men jag har alltid velat haft en sån här svart vedkorg och nu äntligen hittade jag en här!

Sen hittade jag en fin present som kommer komma väl tillhanda när Melker äntligen förväntas titta ut. Men den kan jag inte visa här ännu då jag vet att hans blivande mamma kikar in här titt som tätt :)
Samt ett långt halsband i läckra turkosa stenar men konstigt nog finns inte det kvar på deras webbshop längre så jag kan inte lägga in någon bild... *skumt*

Nu ska jag hoppa in i duschen. Imöra efter jobbet ska vi till våra gamla grannar, Tomas och Terese samt deras numera stora grabb, Neo. Terese som är frisör ska få klippa mitt slitna hår och jag kommer äntligen säga bye bye till mina kluvna toppar och komma hem med en ny frisyr, jag längtar :)

Inga kommentarer: