18 februari 2010

Idag träffade jag Ola på stan för ett möte med vår mäklare. Han hjälpte oss med alla siffror efter vår försäljning av bostadsrätten inför deklarationen och det var guld värt!! Jag förstår inte så mycket om uppskov, k6 blankett osv så det kändes väldigt skönt att gå igenom hur vi ska deklarera.

Sen fixade vi lite to dos när vi var på stan båda två. Det är inte ofta vi är på stan tillsammans och det är alltid lika mysigt att kika runt i affärer och bara strosa utan att ha bråttom. Idag fyndade jag på Indiska. Jag har alltid tyckt att indiska har varit en annorlunda affär med kläder åt hippie hållet, lite bohemiskt stil. Men nu har de väldigt mycket snyggt, härliga klänningar och blusar i gammelrosa, sånt gillar jag. Jag hittade 3 klänningar samt en kjol!! Alltid lika kul när jag hittar fina klänningar, det är inte så lätt, så det gäller att passa på när tillfälle kommer :) Sen fyndade jag leggings samt ett linne på bik bok till bra pris!


Det blev en sån här i lila samt en likadan fast i svart.

Ursöt grå stickad klänning med en volang i nederkanten. Söt med eller utan ett skärp i midjan.


I helgen fick vi upp våran special tillverkade tavla inne i arbetsrummet. Är så glad att vi hade en plats åt denna tavla i vårt hus då det är jag och Ola som har gjort den. *memories*

Inga kommentarer: