5 februari 2010

aarrgghhhh idag när jag hade betalat helgmaten på maxi så gick matkassen sönder. Jag har aldrig varit med om det tidigare och har alltid tyckt synd om andra när det har hänt och så idag var det alltså min tur. Vänlige kassörskan sa att hon hade fått flera klagomål idag på just de påsarna så jag fick ta en större istället samtidigt som hon tillade att min påse var ju väldigt tung...
Sen när jag körde hem så började det plötsligt låta i bilen och jag hann som hastigast se en röd varningslampa lysa. Då var jag precis på väg in i råtorps rondellen och hade inte tid att stanna och jag visste inte heller vad jag skulle göra. usch vad mycket jag hinner tänka bara på en sekund. Men sen slutade det lika tvärt som det hade börjat. Det var nog inget tänkte jag.... Men sen började det låta igen när jag skulle köra upp på skårebron och då såg jag att det var bältesvarnaren som lyste och tjöt. Med andra ord min matkasse var nog väldigt tung då t.o.m. bilen tror att någon sitter bredvid mig och som slarvar med bältet.... thi hi
Nästa gång får jag väl spänna fast både mig och min matkasse :) Annars kan jag ju ha maten i bagageutrymmet, i know that Ola men jag har int vant mig ännu vid att jag har en såå stor bil, det var me and my passagerarsäte i 4 år....

Nu ska jag klä på mig varmt för att ta en promenix. Tänkte gå mot almar så kan jag lifta med Ola hem igen, så slipper jag gå samma sträcka två gånger -smart va?!

Kram!

Inga kommentarer: