9 februari 2010

Biltvätt

Igår efter jobbet var jag och fick bilen tvättad på Örsholmen. Första gången jag får 3 killar att tvätta min bil medans jag bara står och tittar på, vilken syn!! Jag kände mig som en prinsessa som inte behövde lorta ner mina händer eller frysa av det kalla vattnet, jag lär återkomma fler gånger -jag är helnöjd med resultatet oxå.

Så när jag kom hem hade Ola på medel på listerna så jag förhoppningsvis får upp dörrarna tiiiidigt imorgon bitti när jag åker till jobbet. Imorse hade vi -19 och det är kaaallt. Februari är ju en vintermånad men så fort mars kommer så vill jag ha takdropp och ingen mer snö!

Eva: bildbevis kanske kommer, få se hur tokigt galet det blir :)

1 kommentar:

Maria Sundström sa...

Hej! Jag sökte på "biltvätt Örsholmen" och fick fram din blogg! Jag måste testa det stället, vad kostade det?
Såg att du också är föräldraledig, min son Anton är född 17 januari 2011. Inte lätt att hinna tvätta bilen när man har tusen andra saker att tänka på och det dessutom är vinter..men som sagt jag ska nog testa Örsholmstvätten, tack för tipset! Mvh Maria