15 februari 2010

SAW IV

Vid den här tidpunkten igår kom Ola ner till mig där jag låg sjösvettig och spänd i soffan under täcket och tittade på Saw IV. Usch vilken film(er) säger jag bara. Det värsta är att alla de filmerna i serien är så himlans bra gjorda så jag måste se dom. Det är inga hoppa på skrämsel filmer utan de har ett bra skräckmanus som verkligen är genomtänkt. Egentligen ska jag väl se alla saw filmerna under en kort tid för att verkligen förstå mig på och komma ihåg alla smådetaljer som visas som sen återkommer och då får man förståelsen.
Igår hade jag sådan tur att det inte fanns någon svensk text så jag fattade typ hälften och hängde inte riktigt med i tillbakablickarna men det kan oxå ha att göra med att ibland skruvade jag ner ljudet helt och försvann under täcket. Usch det är verkligen ingen må bra film och absolut ingen Eva film...! Men se dom måste jag göra, tyvärr.

Bild på Jigsaws otroligt läskiga docka, bara att se trehjulingen ger mig kalla kårar. Denna finns att köpa på www.gadgetell.com men vem skulle det?!

Inga kommentarer: