13 februari 2010

Idag hade vi en riktigt rötarmorron! :) Vi vaknade runt 9 och en timme senare gick Ola upp och gjorde iordning frukost som vi åt i sängen -mysigt. Sen slumrade vi om och kom inte upp förrän efter 11. Men det var så himlans härligt att bara ha en ordentlig sovmorron utan att behöva gå upp för något.

Sen gick jag ut i det vackra vädret och eldade banankartonger, vi hade hela 7st tomma!! Det finns ett gammalt oljefat i hörnet av vår tomt som är perfekt att lägga aska i från spisen samt elda upp skräp.



Nu snart kommer pappa och hämtar oss för en middag på Lilla Sicilien, en väldigt mysig liten restaurang i Karlstad. Vi ska fira Alla Hjärtans Dag, firar man det eller vad säger man???!!! Min överraskning till Ola är att jag har ordnat skjuts både in och hem så vi båda kan dricka något gott, det är inte så vanligt med tanke på att vi INTE bor med cykelavstånd längre till Karlstad. Så nu har vi precis shottat en baileys och öppnat en öl. Vi får se vad som händer efter middagen, jag har mina funderingar vi får se om jag får med mig Ola på det... thi hi. Roligt med överraskningar!!

*Carpe Diem*

Inga kommentarer: