26 februari 2010

Helg, underbara helg!

Vad härligt det är att sluta tidigt på en fredag och vad mycket jag hinner göra innan mörkret faller. Som sagt så åkte jag till Bergvik efter jobbet men mina span på KappAhl blev inget mer än just nätspan. De tunikorna som jag hade spanat in var inte alls fina IRL så det blev inget inköp. Jag åkte hem istället och började dekorera matsalsbordet. Det blev en ny duk samt nya ljusarrangemang. Gör så mycket att flytta runt och tänka nytt med det som redan finns hemma.

Sen planterade jag om 2 blommor.. Nu är min banankaka precis färdiggräddad i ugnen och för tillfället bryner jag bacon till 2 satser fläskpannkaka som ska bli kvällsmat samt matlådor till veckan. Och det är först nu som det har blivit kvällen -Underbart!
Tänk att kunna arbeta mellan 50% och 75% men få ut en heltidslön, det vore drömmen det!!

-Njut fredagskvällen-

Inga kommentarer: