4 februari 2010

Fredagskänsla

Idag känns det som en fredag. Vi har jättemånga som är lediga på vår avdelning och det är en typisk fredags känsla. Gissa om det kommer kännas tufft och konstigt att åka till jobbet imorgon. :)

Idag är Ola i Västerås på jobbresa så snöskottningen faller på min lott. Vilken vinter vi har kommer inte ihåg att det har varit så här kallt och så mycket snö någonsin. -Underbart!! Det är så härligt att det har varit kallt hela tiden så snön har fått en ärlig chans att ligga kvar på marken. Mycket därför vi har så mycket snö då inget har töat bort i vinter... Vår sista väg till huset är en liten grusväg och det är så vackert när jag svänger in på den. Det är alldeles vitt på vägen, i dikena, på ängarna/åkrarna och på träden -allt är så vitt och vackert.

Idag när jag kom till jobbet stod en lastbil utanför och höll på att lasta ur varor. De varorna jag beställde i tisdags, snacka om snabb leverans! Så jag hjälpte till och bar in i vårt förråd. Igår ringde en kille från företaget och frågade om vi verkligen ville ha så mycket blöjor som jag hade beställt eller om det hade blivit något fel. Men det var allt rätt! Nu har jag laddat upp så vi klarar oss en bra stund då det är jag som har blivit beställningsansvarig oxå...

--KRAM--

Inga kommentarer: