12 februari 2010

Tack alla för gulliga kommentarer! Jag är fortfarande väldigt ovan luggen och vet inte riktigt vad jag tycker men jag ska ge den en chans och inte spara ut den än på länge..

Måste bara berätta vad som hände idag på sångsamlingen vi har varje fredag med grannavdelningen. Vi var inne på min avdelning och satt i en ring på golvet och väntade på att de andra barnen skulle komma. När de väl hade kommit och oxå satt i ringen sa en 5-årig kille.
-Vem är det där och pekade på mig.

thi hi han kände verkligen inte igen mig!! Men så fort jag började prata med honom så hörde han ju att det var FrökenLinda. Han satt länge och bara tittade på mig när han visste att det var jag men ändå inte jag. :) *roligt*

Idag är det jag som stänger förskolan och sen ska jag hem till Kattis och våldgästa hennes badrum :) Vi ska nämligen ut ikväll med jobbet för att gratta en kollega som har fyllt 50. Det blir bowling och taco buffé på Score -tjock nice! ;)
Var år och dar sen jag spelade bowling så vi får se hur det går, ska bli roligt iaf.

Ha det gott!

Inga kommentarer: